Automate your Marketing
with Womplify




 
dila's FotoPage

By: dila amin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]
Thursday, 1-Apr-2010 05:44 Email | Share | | Bookmark
New Arrivals.. Telekung Bersulam

tudung kaler pink
tudung kaler kuning
tudung kaler hitam
salam kengkawan sumer..
dah lama tul x mengupdate fp ni... maklumler byk sgt nak diupdate.. facebook, blog, blog bisnes dan fp.. tamak betul kannnn...

sajer nak share ngan kawan2.. bisnes baru sy.. baru berjinak2 dlm bisnes, ada tudung plain ala ariani n telekung sembahyg bersulam dari Indonesia... warna2 yg cantik jom tgk..


sulaman yang kemas dengan gabungan warna emas dan hijau lumut


yang ni pula sulaman yang begitu halus dengan warna purple


yang ni pulak warna yang paling disukai ramai... pink


yang ni pun warna pink juga.... tp lain skit dgn yg diatas..

nak tgk lagi.. klik kat bawah:

http://alya-boutique.blogspot.com


Wednesday, 17-Feb-2010 04:47 Email | Share | | Bookmark
trip to Kelantan

Pengkalan Kubor
Pengkalan Kubor
Pantai Seri 7
cuti tahun baru cina baru2 ni.. kami sekeluarga balik ke kelantan sbb ada sepupu kawin.. ishh sebenonya aku dah lama x ke kelantan... yg paling terbaru aku ke KB ogos 2008 tu pun sbb kejer so sempat sekejap jer jumpa sedara mara.. selain tu 7 tahun lepas aku balik sekejap dgn suamiku masa tu kami baru je kawin.. tu pun rushing giler... tp yg bestnyer kali ni balik bawak 3 org anak2 ku.. diaorg la paling kecoh bila kami bg tau nak g umah Tok Teh..

aku pulak serampang 2 mata.. alang2 balik kelantan pe lg shopping kat pengkalan kubor le apa lg..

singgah dulu dikuala berang, bermalam disana sambil melawat cheq yg masih x berapa sihat


1st day di Pengkalan Kubor:

kat belakang ayah tu sg golok sempadan kelantan dan thailand.. kalu ada pas buleh ler menyeberang ke seberang.. tp x minat lah.. takutt..


2nd day di Pengkalan Kubor:



tgk ler set pinggan corningware adusss meleleh air liur ibu..

dah puas shopping dipengkalan kubor.. singgah sembahyang dan makan di Pantai seri 7

tapi jenuh nak tunggu makanan.. bila dah sampai pulak.. lain yg diorder lain yg sampai... teruk betull

singgah umah makcik yah dah lama x jumpa.


on the way balik ke pahang.. sempat lg nyinggah pulak ke Masjid Kristal




Tuesday, 19-Jan-2010 04:01 Email | Share | | Bookmark
Kenduri kawin

sebenarnya.. kenduri kawin sepupu ni bulan lepas lg tp asyik lupa jer nak upload.. Nama pengantin lelaki MOHD ZULHANIZAM B DERAMAN... isterinya pulak nama EKIN x tau la pulak nama penuh dier apa... hehehe.. cikgu Math mengajar di Pekan tapi keluarga tinggal di Felda Chini..



tgk ler betapa rajinnyer menantu Hj Man dan Menantu Pn Muziah tu dok ngupas bawang...


alahai dah elok2 cerah tiba2 hujan la pulak.. sib baik de khemah


Selamat Pengantin Baru kepada pasangan ini semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..


bersama flower girls..


Wednesday, 30-Dec-2009 00:43 Email | Share | | Bookmark
Orientasi Darjah 1

minggu ni zidane dah kena orientasi darjah 1. Mari kita tengok gambar2 zidane disekolah barunya.. Sekolah Rendah Islam Al-Irsyad, Kuantan..


ala senyum ler sikit.. kata x sabo nak g sekolah baru..


didalam kelas..


bersama kawan-kawan sekelas yang baru..

yang kelakarnyerr.. boleh dikatakan kebanyakan pelajar lelaki pakai beg sekolah BEN10.. kuat betul pengaruh ben10 yekk.. anak ibu pun apa kurangnya.. dari beg sekolah, botol air, bekas pensel, stationery sumer BEN10..


Thursday, 3-Dec-2009 00:19 Email | Share | | Bookmark
Konvo Zidane

KONVO TASKI AL-HUDA
pada 14/11/2009 (sabtu) Zidane anak sulung kami dah pun konvo Taski ABIM. Konvo dibuat di Dewan Kebajikan Perempuan Islam di Kuantan. Ada beberapa lagi taski dibawah selian ABIM pun konvo pada masa yang sama.


abg ngah muncung sebab tgk abg dpt hadiah BEN10


ensem gak anak bujang ibu ni ekkkk..



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net